مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 06:002021-08-29اجتماعي

تکمیل فاز سوم احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار


معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: فاز سوم پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار شامل مسیرهای دسترسی این بزرگراه به بزرگراه امام رضا (ع) آماده بهره برداری شده است.

- ، صفا صبوری دیلمی افزود: با بهره برداری از فاز سوم پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار، دو گردش مهم ترافیکی شامل دسترسی جنوب به شرق و شرق به جنوب در محل تقاطع بزرگراه های شهید نجفی رستگار و امام رضا (ع) تامین خواهد شد.

وی با بیان اینکه در نتیجه این گشایش ترافیکی، بزرگراه شهید رستگار از طریق محوری به طول 515 متر و براساس طرح مصوب به مسیر غرب به شرق بزرگراه امام رضا (ع) متصل خواهد شد، افزود: با زیر بار ترافیک رفتن این مسیر دسترسی، ارتباط بزرگراه شهید رستگار با مسیر غرب به شرق بزرگراه امام رضا (ع) و همچنین از طریق پل دوربرگردان غرب به غرب این بزرگراه با مسیر شرق به غرب آن برقرار می شود.

صبوری تأمین گردش پر تقاضای شرق به جنوب تقاطع ضمن احداث 3 دستگاه پل (جمعاً به طول 660 متر به همراه 2555 متر مسیر) را از دیگر نتایج این بهره برداری دانست و افزود: به این ترتیب بزرگراه های امام رضا (ع) و آزادگان، به نحوی اثربخش به یکدیگر متصل شده و ترددهای بین شهری از شرق به غرب و جنوب کشور، دیگر نیازمند ورود به پایتخت و عبور از معابر درون شهری نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل فاز سوم احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار

تکمیل فاز سوم احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار