مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 06:052021-08-29بين الملل

کاهش اطمینان مردم آمریکا به وضع اقتصادی کشورشان


نظرسنجی صورت گرفته توسط موسسه گالوپ نشان می دهد 60 درصد مردم آمریکا فکر می کنند وضعیت اقتصادی کشورشان در حال بدتر شدن است.

- نظرسنجی صورت گرفته توسط موسسه گالوپ نشان می دهد 60 درصد مردم آمریکا فکر می کنند وضعیت اقتصادی کشورشان در حال بدتر شدن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از فاکس بیزینس، نظرسنجی صورت گرفته توسط موسسه گالوپ نشان می دهد 60 درصد مردم آمریکا فکر می کنند وضعیت اقتصادی کشورشان در حال بدتر شدن است، در حالی که تنها 37 درصد پاسخ دهندگان معتقد به بهبود اوضاع بوده اند.

نگرانی از بدتر شدن شرایط در حالی است که طبق نظرسنجی مشابه ماه قبل، 54 درصد شهروندان آمریکایی معتقد به بدتر شدن اوضاع بودند.

از طرف دیگر شاخص اطمینان اقتصادی گالوپ که بیانگر چشم انداز اقتصادی آمریکا از دید مردم است در ماه آگوست با 6 واحد کاهش به منفی 12 واحد رسید که کمترین سطح ثبت شده از فوریه سال 2020 تاکنون بوده است یعنی زمانی که اقتصاد آمریکا وارد یک دوره رکودی سخت شد.

این نظرسنجی که بین روزهای دوم تا هفدهم آگوست انجام شده، با مشارکت 1006 شهروند بزرگسال آمریکایی با ضریب خطای چهار درصد صورت گرفته است.

از نظر حزبی، طرفداران حزب دموکرات کمتر نگران بدتر شدن شرایط اقتصادی در ماه های پیش رو بوده و این نگرانی در بین پایگاه جمهوری خواهان بیشتر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش اطمینان مردم آمریکا به وضع اقتصادی کشورشان

کاهش اطمینان مردم آمریکا به وضع اقتصادی کشورشان