مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 06:252021-08-29سياسي

تلاش جهادی و ساده زیستی دو رکن اصلی دولت حزب اللهی است


«تلاش مستمر و جهادی» و «ساده زیستی و مردمی بودن» دو رکن اصلی دولت حزب اللهی است.

- ، یازدهمین جلسه نهضت راهبران اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی استان و همچنین آیین رونمایی از کتاب نظام مسائل البرز با حضور آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج و جمعی از مسئولان کشوری این نهضت و مسئولان استانی برگزار شد.

آیت الله حسینی همدانی در این جلسه ضمن قدردانی و تشکر از زحمات و تلاش های نهضت راهبران اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی استان البرز، بیان داشت: قطعاً این تلاش ها بی ثمر نخواهد ماند و استفاده خواهد شد.

وی بابیان اینکه طی توافق صورت گرفته با مجموعه ریاست جمهوری مسائل احصا شده و اشخاص قابلیت دار شناسایی شده به دولت معرفی خواهند شد، گفت: هر چه این کار قویم تر و احصاء مطالب با دقت بیشتری صورت گرفته باشد برای مجموعه ای که از آن به کارگیری خواهد کرد اطمینان بخش تر خواهد بود.

امام جمعه کرج در ادامه ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته دولت، اظهار داشت: امیدواریم این دولت جوانِ حزب اللهی هم مثل دولت دوم، دولت شهیدان رجایی و باهنر کار خود را دنبال کند.

آیت الله حسینی همدانی در ادامه بابیان اینکه جوان سنی ، جوان ظاهری و جوان روحیه ای از اقسام مختلف جوانی است، اذعان داشت: آنچه با توجه به آیات و روایات است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش جهادی و ساده زیستی دو رکن اصلی دولت حزب اللهی است

تلاش جهادی و ساده زیستی دو رکن اصلی دولت حزب اللهی است