مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 06:302021-08-29سياسي

حمایت از پیشران ها در اتصال به بازار عامل اصلی توسعه مشاغل خانگی است


یک پیشران در حوزه مشاغل خانگی، اتصال به بازار را از معیارها و دغدغه های اصلی انجام این طرح می داند و می گوید: متاسفانه اکنون بار تحقق آن بیشتر بر دوش پشتیبان ها گذاشته شده است، - ایسنا/کردستان یک پیشران در حوزه مشاغل خانگی، اتصال به بازار را از معیارها و دغدغه های اصلی انجام این طرح می داند و می گوید: متاسفانه اکنون بار تحقق آن بیشتر بر دوش پشتیبان ها گذاشته شده است، بر همین اساس از جهاددانشگاهی درخواست می شود که با مدیریت و برنامه ریزی درست در این راستا حمایت بیشتری از پیشران ها داشته باشد.

هانا محمدی، فعال حوزه چرم دوزی و صنایع دستی با 4 سال سابقه فعالیت، با برگزاری دوره های آموزشی متعدد تا کنون افراد زیادی را آموزش، شناسایی و وارد عرصه چرم دوزی کرده است.

وی با اشاره به اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم برای بیش از 50 نفر در کارگاه تولیدی خود به ایسنا می گوید: در شرایط کرونایی با توجه به کاهش تولید و فروش محصولات، با امر نیروی مازاد مواجه شده و مجبور به تعدیل نیرو تا حدود 30 نفر شده که این تعداد نیز متغیر است.

این پیشران حوزه مشاغل خانگی، بیان می کند: تا قبل از شیوع کرونا که شرایط اقتصادی مردم کمی بهتر بود، بنا به نیاز و تقاضای بازار، تولید کارگاه نیز افزایش می یافت؛ اما اکنون با توجه به شرایط موجود، اولویت مردم تامین مایحتاج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از پیشران ها در اتصال به بازار عامل اصلی توسعه مشاغل خانگی است

حمایت از پیشران ها در اتصال به بازار عامل اصلی توسعه مشاغل خانگی است