مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 06:452021-08-29حوادث

حمله اراذل و اوباش با سلاح سرد به آمبولانس اورژانس در یزد


یک کد آمبولانس سازمان اورژانس یزد شب گذشته مورد حمله اراذل و اوباش قرار گرفت و به دلیل شدت خسارت از مدار خدمت رسانی خارج شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در یزد، حوالی ساعت 23:30 دیشب، کد آمبولانس اورژانس منطقه هشت یزد، حین بازگشت از ماموریت مورد حمله اراذل و اوباش قرار گرفت.

سیدحسین طباطبایی، سخنگوی سازمان اورژانس استان یزد نیز در این خصوص به خبرنگار فارس اظهار کرد: آمبولانس در حال بازگشت از ماموریت امداد رسانی به مددجو با شکایت فوریت های داخلی بوده وخوشبختانه بیمار نداشت.

وی افزود: این حادثه در محل تقاطع خیابان مهدی و بلوار دهه فجر در شهرستان یزد رخ داده است و مهاجمین علاوه بر حمله و تخریب آمبولانس، به چند خودرو و مغازه نیز حمله ور شده و خسارت مالی فراوانی را به بار آوردند.

مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس استان با بیان این که متأسفانه با اتفاق دیشب بیش از 600 میلیون ریال خسارت به آمبولانس اورژانس وارد شده  عملا این کد امدادی از مدار خدمت رسانی خارج شده است، گفت: ظاهراً یک نفر از مهاجمین توسط مردم دستگیر و یک نفر دیگر نیز صبح امروز توسط نیروی انتظامی دستگیر شده است.

طباطبایی ورود جدی دستگاه های مرتبط به این موضوع را ضروری دانست و بیان کرد: متأسفانه در شرایط اقتصادی فعلی و کمبود نیروی امدادی تخریب اموال عمومی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله اراذل و اوباش با سلاح سرد به آمبولانس اورژانس در یزد

حمله اراذل و اوباش با سلاح سرد به آمبولانس اورژانس در یزد