مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 06:452021-08-29فرهنگي

معرفی برگزیدگان جشنواره قصه گویی


جشنواره قصه گویی که با شعار «آینده ساختنی است» موضوعات خود را «امیدها و آرزوها»، «شادی ها و غم ها» و «ایثار و از خودگذشتگی» اعلام کرده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تفریح و نشاط خبرگزاری فارس، برگزیدگان استانی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی این روزها برای رقابت در مرحله دوم بخش های ملی و آیینی-سنتی آماده می شوند.

این درحالی است که داوران 6 استان دیگر کشور نیز در ادامه با در نظر گرفتن امتیازهای به دست آمده برگزیدگان را در سه گروه مادربزرگ ها و پدربزرگ ها، دختران و پسران و زنان و مردان معرفی کرده اند.

این جشنواره که با شعار آینده ساختنی است برگزار می شود موضوعات خود را امیدها و آرزوها ، شادی ها و غم ها و ایثار و از خودگذشتگی اعلام کرده بود.

در بخش ملی و گروه مادربزرگ ها و پدربزرگ ها احمد پروستان با قصه خوبی در برابر خوبی ، شهین راضی کیوی با قصه مورچه و کرم شب تاب و عالیه اسدپور با قصه فاطما رتبه اول تا سوم را به دست آوردند.

همچنین از گل اندام عسگری با قصه خان تقدیر شد.

در گروه زنان و مردان همین بخش لیلا خلیفه سقا با قصه ناغلسئز بئشیک(گهواره بی قصه) رتبه نخست را به دست آورد.

لیلا مستعلی زاده با قصه سفر مرد بی لبخند و سنا زارعی با قصه پهلوان پنبه رتبه دوم و سوم این رقابت بودند و سارا وطن خواه با قصه سفر مرد بی لبخند شایسته تقدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برگزیدگان جشنواره قصه گویی

معرفی برگزیدگان جشنواره قصه گویی