مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 06:502021-08-29اقتصادي

افزایش چشمگیر مراجعه سرپایی بیماران کرونایی در تهران


معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران با بیان اینکه در سه روز گذشته تعداد بیماران سرپایی افزایش پیدا کرده، گفت: بیشترین نگرانی از ورود سوش جدید لامبدا است؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، فارس نوشت: نادر توکلی معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران در پاسخ به این پرسش که آخرین وضعیت کرونایی و مراکز درمانی استان تهران چگونه است؟ ، اظهار داشت: انتظار ما این بود که با توجه به اینکه در هفته های گذشته یکی دو روز آمار سرپایی روند رو به کاهشی داشت، احساس کردیم پیک پنجم می شکند اما در سه روز گذشته متأسفانه تعداد بیماران سرپایی افزایش پیدا کرده که این نشان دهنده این است که شرایط پایدار نداریم و کاملا در نوسان است.

وی با تأکید بر اینکه بحث جهش لامبدا یک تهدید جدی است، گفت: دلیل این موضوع این است که ما کنترلی در مرزها نداریم و ویروس با جابجایی افراد و حمل و نقل وارد کشور می شود و این زنگ خطری در سیستم بهداشت و درمان است.

معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در استان تهران اضافه کرد: واکسیناسیون باید سرعت بیشتری گرفته و صورت گیرد؛ چراکه تعداد مرگ و میر کرونایی در افراد میانسال و جوان بیشتر شده است که با توجه به دستور رییس جمهور در تامین واکسن امیدواریم این روند سرعت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش چشمگیر مراجعه سرپایی بیماران کرونایی در تهران

افزایش چشمگیر مراجعه سرپایی بیماران کرونایی در تهران