مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 06:502021-08-29سياسي

امیدواریم دولت کنونی مثل دولت شهید رجایی کار کند


یازدهمین جلسه نهضت راهبران اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی استان و همچنین آیین رونمایی از کتاب نظام مسائل البرز با حضور آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج و جمعی از مسئولان کشوری این نهضت و مسئولان استانی برگزار شد.

- ایسنا/البرز یازدهمین جلسه نهضت راهبران اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی استان و همچنین آیین رونمایی از کتاب نظام مسائل البرز با حضور آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج و جمعی از مسئولان کشوری این نهضت و مسئولان استانی برگزار شد.

آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی امام جمعه کرج در این جلسه ضمن قدردانی و تشکر از زحمات و تلاش های نهضت راهبران اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی استان البرز، بیان کرد: قطعاً این تلاش ها بی ثمر نخواهد ماند و استفاده خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بابیان اینکه طی توافق صورت گرفته با مجموعه ریاست جمهوری مسائل احصا شده و اشخاص قابلیت دار شناسایی شده به دولت معرفی خواهند شد، گفت: هر چه این کار قویتر و احصاء مطالب با دقت بیشتری صورت گرفته باشد برای مجموعه ای که از آن به کارگیری خواهد کرد اطمینان بخش تر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم دولت کنونی مثل دولت شهید رجایی کار کند

امیدواریم دولت کنونی مثل دولت شهید رجایی کار کند