مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 06:552021-08-29اقتصادي

عواقب ناگوار مالی تاخیر در انتخاب شهردار ساوه


معاون اداری و مالی شهرداری ساوه گفت: مدیریت شهری در دوره پنجم فعالیت خود را با 35 درصد بدهی از بودجه سال 96 آغاز کرد و علیرغم مشکلات اقتصادی، تورم و انجام پروژه های مهم، - ایسنا/مرکزی معاون اداری و مالی شهرداری ساوه گفت: مدیریت شهری در دوره پنجم فعالیت خود را با 35 درصد بدهی از بودجه سال 96 آغاز کرد و علیرغم مشکلات اقتصادی، تورم و انجام پروژه های مهم، کار خود را با 7 درصد بدهی از بودجه سال 1400 پایان داد.

مهدی صفاخلج در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مهمترین بحث از شروع به کار دوره پنجم مدیریت شهری ساوه ایجاد درآمد و مدیریت وضعیت بحران مالی بود که طی این مدت توانستیم ضمن حفظ وضعیت موجود شهر و وجهه شهرداری، اقدامات بزرگی را به ثمر برسانیم.

وی ادامه داد: در کنار مدیریت بحران و انجام وظایف روزمره، وارد پروژه های بزرگی مانند کمربندی شمال شدیم که دلیل اصلی موفقیت و مدیریت آن شرایط، حمایت، همدلی و همراهی شورای شهر از شهرداری بود و در سایه این تعامل نگذاشتیم بحران مالی به شهر، مردم و پرسنل سرایت کند.

وی تصریح کرد: مدیریت شهری ساوه در دوره پنجم توانست با توجه به مدیریت هزینه، شناسایی در آمدهای جدید و پیگیری مطالبات معوق و استرداد ارزش افزوده از اداره امور مالیاتی و کاهش وابستگی به ارزش افزوده خدمات مطلوبی به مردم ارائه داده و آرامش را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عواقب ناگوار مالی تاخیر در انتخاب شهردار ساوه

عواقب ناگوار مالی تاخیر در انتخاب شهردار ساوه