مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 06:552021-08-29سياسي

روضه های روایی امام حسن مجتبی برای اولین بار کتاب شد


مدیرعامل موسسه قدیم الاحسان با اشاره به اینکه اولین کتاب در خصوص روضه های روایی و مصائب امام حسن(ع) منتشر شد، گفت: کتاب «حسنیه مأثور»، در ادامه کتاب های روضه روایی این موسسه، - جواد حیدری، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قدیم الاحسان در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: کتاب حسنیه مأثور ، در ادامه کتاب های روضه روایی این موسسه، بعد از فاطمیه و حسینیه امسال در آستانه ماه صفر و سالروز شهادت امام حسن(ع) منتشر شد.

وی افزود: این کتاب، دیباچه ای از احادیث و روایات صحیح است و از روایات دروغینی که حتی در منابع معتبر شیعه هم نقل شده، در این کتاب پرهیز شده است.

حیدری با اشاره به اینکه این اولین کتاب در خصوص روضه های روایی و مصائب امام حسن(ع) است، تصریح کرد: مؤلف این کتاب حجت الاسلام محسن حنیفی است که تلاش کرده تا خواننده کتاب، مناقب و مصائب و سیره امام حسن مجتبی در جریان صلح را در قاب روایات و نگاه معصومین(ع)، بدون دخل و تصرف و تحلیل مطالعه کند.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قدیم الاحسان با اشاره به اینکه ماه گذشته نیز این موسسه یکی از آثار نیر کتاب کم نظیر صحیفهالابرار را برای اولین بار با ترجمه فارسی منتشر کرد، گفت: این کتاب، دریایی از فضائل اهل بیت علیهم السلام را در خود گنجانده و در ضمن واگویه طرفه هایی از احادیث اماما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روضه های روایی امام حسن مجتبی برای اولین بار کتاب شد

روضه های روایی امام حسن مجتبی برای اولین بار کتاب شد