مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 07:002021-08-29پزشكي

ظرفیت تزریق روزانه واکسن کرونا به 5 هزار نفر در حسینیه ثارالله(ع)


مرکز واکسیناسیون حسینیه ثارالله(ع) در صورت تامین واکسن ظرفیت تزریق به 5 هزار نفر را در شیراز دارد که ششمین مرکز تجمیعی سپاه فجر در استان فارس است.

- شیراز - فرمانده سپاه فجر فارس گفت: مرکز واکسیناسیون حسینیه ثارالله(ع) در صورت تامین واکسن ظرفیت تزریق به 5 هزار نفر را در شیراز دارد که ششمین مرکز تجمیعی سپاه فجر در استان فارس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهستند.

وی با اشاره به برپایی 5 مرکز بستری موقت سپاه فجر در استان فارس با ظرفیت ارائه خدمات بهداشتی به روزانه 2 هزار نفر، گفت: بیمارستان پشتیبان نیروهای مسلح شیراز نیز بعنوان یک الگوی موفق از همکاری مشترک سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی در حال ارائه خدمات به بیماران کروناست.

وی ضمن تشریح برنامه رزمایش های کمک مومنانه در استان فارس، گفت: همزمان با ایام محرم و صفر بیش از 100 هزار بسته معیشتی به اقشار نیازمند اهدا می شود، 81 زندانی جرایم غیر عمد در قالب طرح نذر رهایی از زندان آزاد می شوند و در قالب طرح نذر نفس نیز با کمک خیرین نیک اندیش بیش از یک هزار کپسول اکسیژن به بیماران کرونا اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به آمادگی سپاه فجر برای گسترش مراکز واکسیناسیون در سطح استان فارس یادآور شد: تمام امکانات سپاه و بسیج فارس در راستای رفع نیازهای دانشگاه های علوم پزشکی استان بکارگیری خواهند شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت تزریق روزانه واکسن کرونا به 5 هزار نفر در حسینیه ثارالله(ع)

ظرفیت تزریق روزانه واکسن کرونا به 5 هزار نفر در حسینیه ثارالله(ع)