مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 07:052021-08-29سياسي

یک گام رو به جلو در مسیر ثبت جهانی آسبادهای ایران


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت:  با امضاء تفاهم نامه سه جانبه بین میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان و پایگاه میراث فرهنگی آسبادهای ایران یک گام رو به جلو در مسیر ثبت جهانی آسبادهای ایران برداشته شد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت:  با امضاء تفاهم نامه سه جانبه بین میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان و پایگاه میراث فرهنگی آسبادهای ایران یک گام رو به جلو در مسیر ثبت جهانی آسبادهای ایران برداشته شد.

سیدجواد موسوی در جلسه امضاء این تفاهم نامه سه جانبه با بیان این مطلب اظهار کرد: در حوزه میراث فرهنگی کشاورزی و گردشگری کشاورزی بیشتر به ابزارها توجه شده است، باید به فرهنگ و میراث کشاورزی توجه بیشتری شود؛ میراث کشاورزی فرصت توسعه گردشگری استان است.

وی ادامه داد: مقدماتی برای بهره مندی از این ظرفیت در قالب موزه گندم در شهر نشتیفان خواف فراهم شده است که گردشگران و علاقه مندان را با بخشی از میراث کشاورزی آشنا می کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با اشاره به برخی میراث کشاورزی استان تصریح کرد: پژوهش، مطالعه، ثبت و استفاده کاربردی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک گام رو به جلو در مسیر ثبت جهانی آسبادهای ایران

یک گام رو به جلو در مسیر ثبت جهانی آسبادهای ایران