مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 07:152021-08-29بين الملل

مقامات بهداشتی در آلابامای آمریکا: جایی برای نگهداری اجساد کرونایی نداریم


بنابر اعلام مقامات بهداشتی در ایالات متحده، میزان مرگ و میر ناشی از ابتلا به کووید 19 در 42 ایالت این کشور افزایش یافته است.

- مقامات بهداشتی در آلابامای آمریکا: جایی برای نگهداری اجساد کرونایی نداریم بنابر اعلام مقامات بهداشتی در ایالات متحده، میزان مرگ و میر ناشی از ابتلا به کووید 19 در 42 ایالت این کشور افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس آمارهای رسمی با شیوع سویه مسری دلتا در آمریکا، میزان مرگ و میر ناشی از ابتلا به کووید 19 طی هفته گذشته در 42 ایالت این کشور افزایش یافته است.

گزارش ها حاکیست، 14 ایالت آمریکا شاهد افزایش 50 درصدی مرگ و میر ناشی از ابتلا به کووید 19 طی هفته گذشته بودند و این در حالی است که در 28 ایالت دیگر نیز افزایش 10 درصدی در میزان مرگ و میر مشهود بوده است.

دکتر اسکات هریس، رییس بهداشت ایالتی در ایالت آلاباما گفت: آلاباما یکی از ایالاتی است که شاهد شیوع گسترده سویه مسری دلتا، افزایش آمار بستری شدگان و موارد فوتی مبتلا به کووید 19 است و این مسئله مقامات بهداشتی را وادار می کند تا از تریلرهای متحرک برای نگهداری اجساد استفاده کنند.

وی افزود: افراد بسیار زیادی جان خود را بر اثر ابتلا به کووید 19 از دست داده اند و اتاقی برای نگهداری این اجساد وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقامات بهداشتی در آلابامای آمریکا: جایی برای نگهداری اجساد کرونایی نداریم

مقامات بهداشتی در آلابامای آمریکا: جایی برای نگهداری اجساد کرونایی نداریم