مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 07:202021-08-29ورزشي

دستور ویژه وزیر ورزش برای پیگیری مشکلات تیم های نفتی خوزستان


مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از دستور ویژه وزیر ورزش برای پیگیری و حل مشکلات تیم های نفتی استان، خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از دستور ویژه وزیر ورزش برای پیگیری و حل مشکلات تیم های نفتی استان، خبر داد.

افشین حیدری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به نظر مثبت سجادی وزیر جدید ورزش و جوانان برای حمایت از ورزش خوزستان و دستور ویژه او برای پیگیری و حل مشکلات تیم های نفتی استان در لیگ برتر، اظهارکرد: در صحبتی که با آقای سجادی داشتم، او عنوان کرد باتوجه به این که حل مشکلات دو تیم نفتی دغدغه به حق همه فوتبال دوستان خوزستان است، نسبت به تشکیل جلسه با مدیران دو باشگاه و مجموعه مدیریت استان اقدامات لازم صورت گیرد.

او همچنین تاکید کرد که باتوجه به محدودیت های لحاظ شده در قانون در خصوص تیم داری بخش دولتی و از سوی دیگر دغدغه ورزش دوستان استان درباره حل مشکلات پیرامون این دو باشگاه، هر چه سریع تر پیشنهادات و راهکارهایی که بتوانند در کوتاه مدت و بلند مدت مشکلات این دو تیم ریشه دار را حل کند، ارائه شوند.

وی بیان کرد: همچنین وزیر ورزش با تاکید بر این که خوزستان در زمره استان های با استعداد و پر از پتانسیل است و امروز این دو تیم لیگ برتری که از دو زادگاه نفتی فرصتی برای حضور جوانان آن خطه در عرصه فوتبال ایجاد کرده اند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور ویژه وزیر ورزش برای پیگیری مشکلات تیم های نفتی خوزستان

دستور ویژه وزیر ورزش برای پیگیری مشکلات تیم های نفتی خوزستان