مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 07:202021-08-29ورزشي

تاریخ سازی ژاپن با صعود به فینال جام جهانی فوتبال ساحلی


تیم ملی ژاپن، نماینده آسیا در به فینال جام جهانی فوتبال ساحلی روسیه صعود کرد و تبدیل به اولین تیم آسیایی تاریخ شد که موفق به انجام چنین کاری شده است.

- تیم ملی ژاپن، نماینده آسیا در به فینال جام جهانی فوتبال ساحلی روسیه صعود کرد و تبدیل به اولین تیم آسیایی تاریخ شد که موفق به انجام چنین کاری شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جام جهانی فوتبال ساحلی 2021 در کشور روسیه در حال برگزاری است که تیم ملی ژاپن، نماینده آسیا در این مسابقات دست به کار بزرگی زد و به فینال این مسابقات صعود کرد و تبدیل به اولین تیم آسیایی تاریخ شد که توانسته به فینال این مسابقات صعود کرده است.

ژاپن در مرحله نیمه نهایی این مسابقات به مصاف سنگال رفت و با برتری 5 بر 2 مقابل نماینده آفریقا، به فینال جام جهانی فوتبال صعود راه یافت و در این مرحله به مصاف روسیه، میزبان و از قدرت های بلامنازع جهان می رود.

تیم ملی ژاپن در مراحل قبلی این مسابقات و در مرحله گروهی بعد از روسیه در گروهش دوم شده بود که بازی این دو تیم را روسیه با پیروزی پشت سر گذاشته بود و حالا فینال مسابقات، تکرار بازی مرحله گروهی به شمار می رود.

در تاریخ مسابقات فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی هیچ تیمی از قاره آسیا موفق به حضور در فینال و قهرمانی در یکی از سه رشته زیر نظر فیفا نشده بود که فعلا ژاپن در یک قدمی تاریخ س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ سازی ژاپن با صعود به فینال جام جهانی فوتبال ساحلی

تاریخ سازی ژاپن با صعود به فینال جام جهانی فوتبال ساحلی