مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 07:202021-08-29سياسي

احیای نبض روستاهای بخش مرکزی تفت به اهتمام بخشداری


بخشدار مرکزی تفت قنوات را نبض حیات روستاهای بخش مرکزی تفت دانست و گفت: از ابتدای پذیرش مسئولیت بخشداری مرکزی تفت اخذ اعتبار بازسازی و مرمت قنوات در دستور کار قرار گرفت.

- ایسنا/یزد بخشدار مرکزی تفت قنوات را نبض حیات روستاهای بخش مرکزی تفت دانست و گفت: از ابتدای پذیرش مسئولیت بخشداری مرکزی تفت اخذ اعتبار بازسازی و مرمت قنوات در دستور کار قرار گرفت.

مصطفی صادقیان به دنبال بیان این مطلب اظهار کرد: اقدامات مؤثری در این زمینه با همکاری نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار تفت و جهاد کشاورزی شهرستان صورت گرفته است.

وی پیگیری نصب و راه اندازی باسکول و ساماندهی برداشت سنگ معادن دهشیر را از جمله اقدامات دیگر عنوان کرد و گفت: سامان دهی بهره برداری مجاز و حمل بار مجاز در چارچوب قانون، پرداخت عوارض دولتی و اجرای مسئولیت اجتماعی از جمله اهداف اجرای این طرح است که چند ماهی است با همکاری شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی تفت در حال اجراست.

بخشدار مرکزی تفت از مشارکت در تهیه و توزیع بیش از 560 بسته حمایتی و معیشتی بین اقشار مختلف روستایی خبر داد و گفت: پیگیری و اخذ تسهیلات کم بهره جهت راه اندازی بیش از 130 مورد مشاغل کوچک و خانگی از بنیاد برکت و بانک مهر ایران و پست بانک در این مدت انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای نبض روستاهای بخش مرکزی تفت به اهتمام بخشداری

احیای نبض روستاهای بخش مرکزی تفت به اهتمام بخشداری