مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 07:352021-08-29سياسي

رییسی: کارهای زیادی برای انجام دادن در خوزستان باقی مانده است


رییسی رییس جمهور با بیان اینکه مساله مهم و اصلی در خوزستان مثل خیلی از مناطق دیگر، به طور خاص مساله بیکاری است،گفت: مساله اشتغال یکی از برنامه های جدی دولت است که امیدوارم در زمان کوتاهی بتوانیم با امکانات و ظرفیت هایی که در استان وجود دارد مشکلات را .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سید ابراهیم رییسی رییس جمهور، جمعه شب قبل از ترک اهواز در محله منبع آب شهر اهواز حضور یافت و در گفت و گوی بی واسطه با مردم این محله محروم در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

رییسی طی سخنانی در جمع مردم محله منبع آب با بیان اینکه سفر به خوزستان در روزهای نخست کار دولت توفیقی برای بنده و همکارانم در دولت است،گفت: خوزستان هم به لحاظ نیروی انسانی و ثروت مادی و هم به لحاظ ثروت معنوی با پشتوانه عظیم 23 هزار شهید و بیش از 30 هزار ایثارگری که برای حفظ انقلاب اسلامی تقدیم کرده است، استانی ثروتمند و ارزشمند است.

رییس جمهور افزود: از ابتدای استقرار نظام جمهوری اسلامی به برکت انقلاب کارهای زیادی در این منطقه انجام شده، اما وقتی وضعیت مردم را نگاه می کنیم به نظر می رسد کارهای بسیاری نیز باید بعد از این انجام بگیرد.

رییسی با قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج و گروه های جهادی که با اخلاص در منطقه برای مردم و خانواده ها کار جهادی می کنند، گفت: تلاش برای حل مشکلات مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: کارهای زیادی برای انجام دادن در خوزستان باقی مانده است

رییسی: کارهای زیادی برای انجام دادن در خوزستان باقی مانده است