مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 07:452021-08-29اقتصادي

طرح صیانت از فضای مجازی در حمایت از بخش خصوصی و به آرامی انجام شود


رییس اتاق بین الملل جوانان ایران با بیان این مطلب که بدون شک امروزه بسیاری از کسب و کارهای مجازی، مشتریان خارجی خود را دارند، ابراز عقیده کرد: - ایسنا/اصفهان رییس اتاق بین الملل جوانان ایران با بیان این مطلب که بدون شک امروزه بسیاری از کسب و کارهای مجازی، مشتریان خارجی خود را دارند، ابراز عقیده کرد: اگر طرح صیانت از فضای مجازی اجرا شود بدون تردید این دسته از مشاغل دچار مشکل می شوند.

نوید ادریس در گفت وگو با ایسنا درباره طرح صیانت از فضای مجازی و تاثیر آن بر اقتصاد و کسب و کارهای مجازی در کشور، اظهار کرد: بررسی شرایط کسب و کارها تنها از کانال اینترنت ملی دو بعد دارد.

وی توضیح داد: با توجه به اتفاقات گذشته و قطعی سراسری اینترنت، امروز بسیاری از کسب و کارهایی که در فضای داخلی کار می کنند، بر روی سرورهای داخلی نیز صفحات خود را فعال کرده اند.

رییس اتاق بین الملل جوانان ایران گفت: با توجه به تجربه قبلی در حال حاضر بیشتر کسب و کارهای خرد و یا بزرگ بر روی اینترنت داخلی فعالیت دارند و اگر اینترنت سراسری قطع شود، سایت ها، پلت فرم ها و اپلیکیشن هایی که سرور داخلی دارند قطع نمی شوند و می توانند به کار ادامه دهند.

وی با اشاره به برخی اپلیکشین ها همچون اینستاگرام، واتس آپ، تلگرام و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح صیانت از فضای مجازی در حمایت از بخش خصوصی و به آرامی انجام شود

طرح صیانت از فضای مجازی در حمایت از بخش خصوصی و به آرامی انجام شود