مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 07:452021-08-29ورزشي

همچنان حرص می خورم/در پاریس جبران می کنم


دارنده نشان نقره پرتاپ نیزه کلاس ادغامی F56 و F57 پارالمپیک توکیو می گوید: از اینکه نتوانسته نشان طلا کسب کند، همچنان حرص می خورد.

- ایسنا/لرستان دارنده نشان نقره پرتاپ نیزه کلاس ادغامی F56 و F57 پارالمپیک توکیو می گوید: از اینکه نتوانسته نشان طلا کسب کند، همچنان حرص می خورد.

امان الله پاپی در گفت وگو با ایسنا، ضمن اظهار ناراحتی از کسب نشان نقره، تأکید کرد: می توانستم نشان طلا را کسب کنم اما فکر نمی کردم پرتاب گر آخر(حامد حیدری پرتاب گر ایرانی الاصل آذربایجانی) چنین پرتاب هایی داشته باشد.

وی تأکید کرد: حتی دو بار رکورد پارالمپیک و جهان را ارتقاء دادم و می توانستم بیش از 50 و 51 متر هم پرتاب داشته باشم اما رقیبم که تا حالا چنین رکوردی نداشته بود در مجموع عملکرد بهتری داشت و به طلا رسید.

پاپی با بیان اینکه تصورم این بود که ورزشکار برزیلی رقیب اصلی ام باشد، افزود: دیروز چند بار رکورد پارالمپیک و جهان شکسته شد و سطح رقابت ما خیلی بالا بود و اگر تمرکز بهتری می داشتم، شاید طلا را کسب می کردم.

دارنده نشان های مختلف جهانی، پارالمپیک، پاراآسیایی و.

تأکید کرد: هنوز هم حرص می خورم که نتوانستم قهرمان شوم و شرمنده مربی، خانواده، هم وطنان و سایر کسانی شدم که انتظار داشتند طلای پارالمپیک توکیو را کسب کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همچنان حرص می خورم/در پاریس جبران می کنم

همچنان حرص می خورم/در پاریس جبران می کنم