مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 08:002021-08-29سياسي

روزانه 2 هزار مهاجر افغان به مرزهای ایران مراجعه می کنند


جانشین فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به برخورد احترام آمیز با مهاجران افغانی در مرزهای ایران، گفت: روزانه به صورت متوسط 2 هزار نفر برای ورود به ایران به مرزها مراجعه می کنند.

- ایسنا/بوشهر جانشین فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به برخورد احترام آمیز با مهاجران افغانی در مرزهای ایران، گفت: روزانه به صورت متوسط 2 هزار نفر برای ورود به ایران به مرزها مراجعه می کنند.

سردار جلال ستاره ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی استان بوشهر با گرامیداشت هفته دولت از افول قدرت آمریکا خبر داد و اظهار کرد: با توجه به طراحی توطئه های جدید از سوی آمریکا با همکاری ایادی آنان در کشورهای حاشیه خلیج فارس باید باید مراقب ترفندهای آنان باشیم.

وی حفظ امنیت منطقه خلیج فارس را یکی از اولویت ها دانست و بیان کرد: برای حفظ امنیت خلیج فارس از مدت ها قبل گارد ساحلی جمهوری اسلامی ایران با کشورهای منطقه تعامل داشته است.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا برخورد قاطع با قاچاق کالا و مواد مخدر را یکی از اولویت ها دانست و خاطر نشان کرد: با توجه به تغییر مسیر ترانزیت مواد مخدر از خشکی به سمت دریا باید همه کشورهای منطقه در این عرصه فعالیت کنند.

ستاره، با اشاره به شرایط افغانستان و افزایش مهاجرت ساکنان این کشور به کشورهای مختلف تصریح کرد: در مرزهای شرقی هی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 2 هزار مهاجر افغان به مرزهای ایران مراجعه می کنند

روزانه 2 هزار مهاجر افغان به مرزهای ایران مراجعه می کنند