مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 08:002021-08-29سياسي

اولین قدم برای تشکیل انجمن دانش آموختگان بهبود یادگیری، عملکرد و کاربرد است


دبیر کمیته آموزش و توانمندسازی انجمن دانش آموختگان دانشگاه فردوسی گفت: اولین قدم برای تشکیل انجمن دانش آموختگان بهبود یادگیری، بهبود عملکرد و بهبود کاربرد است که توسط تعدادی از افراد توانمند ایجاد می شود.

- دبیر کمیته آموزش و توانمندسازی انجمن دانش آموختگان دانشگاه فردوسی: اولین قدم برای تشکیل انجمن دانش آموختگان بهبود یادگیری، عملکرد و کاربرد است ایسنا/خراسان رضوی دبیر کمیته آموزش و توانمندسازی انجمن دانش آموختگان دانشگاه فردوسی گفت: اولین قدم برای تشکیل انجمن دانش آموختگان بهبود یادگیری، بهبود عملکرد و بهبود کاربرد است که توسط تعدادی از افراد توانمند ایجاد می شود.

علی ممتاز در برنامه اینستاگرامی انجمن دانش آموختگان دانشگاه فردوسی با موضوعی تحت عنوان معرفی و راه اندازی کمیته آموزش و توانمندسازی دانشگاه فردوسی اظهار کرد: برای انجام هر فعالیتی، در آغاز باید زیرساخت های آن فراهم باشد و یکی از دغدغه های افراد در انجمن دانش آموختگان، ایجاد کمیته آموزش و توانمندسازی است.

همانطور که می دانید دانشگاه های بزرگ کشور مانند امیرکبیر، صنعتی شریف، علم و صنعت و دانشگاه تهران کمیته آموزش و انجمن دانش آموختگان دارند که دارای اهمیت است و انجمن دانش آموختگان ما با همراهی کافی، رییس دانشگاه فردوسی راه اندازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین قدم برای تشکیل انجمن دانش آموختگان بهبود یادگیری، عملکرد و کاربرد است

اولین قدم برای تشکیل انجمن دانش آموختگان بهبود یادگیری، عملکرد و کاربرد است