مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 08:152021-08-29اقتصادي

67 طرح شهرستان میبد در هفته دولت بهره برداری می شود


فرماندار میبد از افتتاح و بهره برداری 67 طرح در بخش های آموزشی، کشاورزی و دامی، عمران شهری و روستایی و ورزشی در این شهرستان به ناسبت هفته دولت خبر داد.

- ایسنا/یزد فرماندار میبد از افتتاح و بهره برداری 67 طرح در بخش های آموزشی، کشاورزی و دامی، عمران شهری و روستایی و ورزشی در این شهرستان به ناسبت هفته دولت خبر داد.

حسین فلاح در گفت وگو با ایسنا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و با بیان این که 53 طرح های آماده افتتاح شهرستان در هفته دولت جزو طرح های خیری و دولتی هستند، گفت: این طرح ها با اعتباری بالغ بر 109 میلیارد و 150 میلیون تومان ایجاد شده و حداکثر تا پایان شهریورماه جاری مورد بهره برداری قرار می گیرند.

وی در ادامه بهره برداری از بند خاکی درین، اجرای سیستم های آبیاری نوین در بخش مرکزی و ندوشن، احیاء و مرمت قنات بنستان، افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت ندوشن و افتتاح چندین آموزشگاه را بخشی از این طرح ها خواند.

این مسئول خاطرنشان کرد: تنها در بخش ورزش شهرستان بالغ بر 30 میلیارد تومان، طرح قابل افتتاح وجود دارد که از جمله آنها زمین های چمن مصنوعی ورزشگاه شهداء و رکن آباد، سالن ورزشی مدرسه مصطفوی، سالن ورزشی مصلی آیت الله اعرافی و سایت تیراندازی میبد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

67 طرح شهرستان میبد در هفته دولت بهره برداری می شود

67 طرح شهرستان میبد در هفته دولت بهره برداری می شود