مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 09:102021-08-29سياسي

از ماجرای ناپدید شدن کپسول های اکسیژن تا انتقاد از مشکلات هوشمند سازی


عضو شورای شهر تهران انتقاداتی از مدیران شهرداری به علت ناپدید شدن کپسول های اکسیژن و برنامه های هوشمندسازی شهر را مطرح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره ماجرای ناپدید شدن کپسول های اکسیژن خریداری شده از سوی دارندباید این کپسول ها بازگردد تا کارکنان مبتلا به کرونا بتوانند از آن ها استفاده کنند.

امانی همچنین با انتقاد از عملکرد سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری دوره پنجم اظهارداشت: اگر کسی می خواهد گزارش بدهد باید بگوید ما بر اساس برنامه چه کاری کردیم، از گذشتگان چه ایرادی گرفتیم و خودمان در طول این چهار سال چقدر این ایرادات را مرتفع کردیم؟ این که صدها صفحه گزارش ارائه دهند که اگر ذهن ما کامپیوتر هم باشد نمی تواند آن ها را ضبط کند، پس  چه سوال و انتقادی می توانیم بکنیم؟ وی افزود: اساسا در این حوزه بر اساس تحلیل های فوق دستاودرشان تقریبا معادل هیچ بوده است.

الکترونیکی کردن سامانه خدمات شهری یکی دیگر از قول هایی بوده که دادند این درحالی است  بیشترین هزینه های ما در حوزه نگهداشت است و مهم ترین آن  در صورت وضعیت ها، ایشان برای سامانه‍ ای کردن آن گفتند طرح داده اند اما هنوز اشکالات فراوانی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ماجرای ناپدید شدن کپسول های اکسیژن تا انتقاد از مشکلات هوشمند سازی

از ماجرای ناپدید شدن کپسول های اکسیژن تا انتقاد از مشکلات هوشمند سازی