مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 09:102021-08-29سياسي

نهمین اجلاس مجلس خبرگان 20 مهر برگزار خواهد شد


سخنگوی هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری اعلام کرد: نهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری روز سه شنبه 20 مهرماه سال جاری برگزار خواهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس نشست خبری آیت الله سیداحمد خاتمی سخنگوی هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری صبح امروز 7 شهریور با حضور جمعی از خبرنگاران در دبیرخانه این مجلس در قم برگزار شد.

آیت الله سید احمد خاتمی در این نشست با استناد به تبصره 2 ماده 15 آیین نامه داخلی این مجلس اظهار داشت: طبق این قانون، هیات رییسه موظف است در فاصله دو اجلاس عادی یک جلسه مشترک برگزار کند.

وی افزود: در این جلسه پنج نفر از اعضاء به تشخیص هیات رییسه، رؤسای کمیسیونها و یک نفر به انتخاب هر کمیسیون جهت بررسی اهم مسائل خبرگان شرکت می کنند.

عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: بر این اساس، هشتمین جلسه مشترک هیات رییسه و کمیسیون ها در دوره پنجم  صبح روز پنجشنبه 11 شهریور در تهران برگزار می شود.

خاتمی تاکید کرد: در این جلسه علاوه بر مسائل خبرگان و گزارش کمیسیون ها، نحوه تعامل خبرگان با دولت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

سخنگوی هیئت رییسه مجلس خبرگان تصریح کرد: طبیعتاً با توجه به اینکه رییس جمهور محترم عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری هستند در این جلسه شرکت می کنند و اعضای مجلس خبرگان نظرات و پیشنهادات خود را مطرح خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهمین اجلاس مجلس خبرگان 20 مهر برگزار خواهد شد

نهمین اجلاس مجلس خبرگان 20 مهر برگزار خواهد شد