مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 09:202021-08-29پزشكي

کرونا 36 قربانی جدید در فارس گرفت


علیرغم کاهش نسبی آمار تعداد موارد ابتلا و بستری بیماران مبتلا به کروناویروس در استان فارس طی روزهای اخیر، آمار مراجعه روزانه به مراکز 16 ساعته، - ایسنا/فارس علیرغم کاهش نسبی آمار تعداد موارد ابتلا و بستری بیماران مبتلا به کروناویروس در استان فارس طی روزهای اخیر، آمار مراجعه روزانه به مراکز 16 ساعته، موارد بستری در بخش های مراقبت ویژه و فوت شدگان از کرونا، همچنان بالا است به طوریکه طی یک شبانه روز گذشته، 36 بیمار در فارس جان خود را براثر این ویروس مهلک از دست دادند.

خیز پنجم همه گیری کروناویروس در استان فارس، مانند دیگر نقاط کشور، رکوردهای تازه ای در تعداد موارد ابتلا در بازه زمانی کوتاه و تعداد بیماران بستری برجای گذاشت و شمار بیماران با وضعیت وخیم جسمی و فوت براثر عوارض ابتلا به کرونا را به شدت افزایش داد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز یکشنبه هفتم شهریور در جمع خبرنگاران با یادآوری اینکه همچنان وضعیت شیوع کرونا در فارس قرمز و مخاطره آمیز است، گفت: با بستری 430 بیمار جدید کرونا طی 24 ساعت گذشته تعداد کل موارد بستری در بیمارستان های استان فارس به 4593 نفر رسیده است.

عبدالرسول همتی با اشاره به اینکه از بین کل بیماران بستری در بیمارستان های فارس، 398 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا 36 قربانی جدید در فارس گرفت

کرونا 36 قربانی جدید در فارس گرفت