مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 09:302021-08-29اقتصادي

پرداخت 16 میلیارد ریال صدقه توسط مردم نیکوکار ایلام


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام گفت: مردم نیکوکار این استان در 5 ماهه نخست امسال بیش از 16 و نیم میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند.

- قنبر موسی نژاد ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در 5 ماهه نخست امسال بیش از 16 و نیم میلیارد ریال صدقه توسط مردم نیکوکار ایلام پرداخت شده است.

وی افزود: میزان صدقه هدف گذاری شده و قابل پیش بینی برای امسال حدود 40 میلیارد ریال است که تاکنون حدود 42 درصد میزان هدف گذاری انجام شده و برنامه تا پایان امسال است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: صدقات از طریق بیش از 58 هزار صندوق جمع آوری می شود؛ همچنین حدود 6 و نیم میلیارد ریال صدقه نیز در این مدت از طریق غیرحضوری و به روش  الکترونیک جمع آوری شده است.

وی به افزایش پرداخت صدقه به روش های غیر حضوری  اشاره کرد و افزود: علاوه بر درگاه ها و ابزارهای گوناگونی که  در این زمینه طراحی و در اختیار مردم قرار گرفته است کارکنان حوزه مشارکت های این نهاد به منظور دسترسی راحت مردم به پرداخت غیر حضوری صدقات به درب منازل مردم و مشترکین صدقات مراجعه و از طریق دستگاه های پوز اقدام به جمع آوری صدقات مردم خواهند کرد.

موسی نژاد تصریح کرد: به همین منظور  شماره کارت  0057 ‏- 5003 ‏- 9979 ‏- 6037  و همچنین سامانه دریافت آنی پرداخت#  084* 8877 * و همچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 16 میلیارد ریال صدقه توسط مردم نیکوکار ایلام

پرداخت 16 میلیارد ریال صدقه توسط مردم نیکوکار ایلام