مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 10:002021-08-29سياسي

اجرای 30 هزار میلیارد تومان پروژه در همدان/ افتتاح 287 طرح در هفته دولت


استاندار همدان با بیان اینکه مجموع اعتبارات عمرانی استان کمتر از یک هزار میلیارد تومان بوده اما 30 هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی در دست اجراست گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سعید شاهرخی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دولت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار کرد: دلیل جاودانگی شهیدان رجایی و باهنر، اخلاص فداکاری و مردم داری آنها بود که باید الگو و سرمشق باشد.

وی با قدردانی از همراهی رسانه ها در جلب افکار عمومی نسبت به موفقیت های استان گفت: اصحاب رسانه به عنوان پلی بین دولت و ملت در توسعه استان نقشی بی بدیلی دارند.

استاندار همدان با بیان اینکه رسانه های استان با صداقت و حسن نیت در اصلاح امور همیشه جریان ساز بودند افزود: تعامل و ارتباط گسترده با رسانه ها، نقش موثری در اثربخشی اقدامات مدیران دستگاه های اجرایی استان دارد.

  وی با بیان اینکه حرکت ما در استان برنامه محور بوده و  تلاش کردیم ظرفیت ها را سنجیده و به تفکیک هر شهرستان در حوزه های مختلف برنامه تعریف کنیم گفت: جزو مدیرانی بودیم که بسیار شفاف همه موارد را گفتیم و ادعا نداریم همه خواسته ها محقق شده است اما خیلی جاها موفق شده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 30 هزار میلیارد تومان پروژه در همدان/ افتتاح 287 طرح در هفته دولت

اجرای 30 هزار میلیارد تومان پروژه در همدان/ افتتاح 287 طرح در هفته دولت