مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 10:552021-08-29سياسي

بهره برداری از 46 پروژه عمرانی و فرهنگی در «سرایان»


فرماندار سرایان با بیان اینکه همزمان با ششمین روز از هفته دولت 7 پروژه به نمایندگی از 46 پروژه در شهر سرایان و بخش سه قلعه به بهره برداری رسید، - ابراهیم رسولی مقدم امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سرایان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر رجایی و باهنر، اظهار داشت: خون پاک این شهیدان باعث اثبات حقانیت و مظلومیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان شده است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در شرایطی هفته دولت امسال را گرامی می دارد که فضایی آکنده از اقدامات ناجوانمردانه دشمن علیه کشور را شاهد هستیم، بیان داشت: دولت و نظام با شرایط سخت تحریم و کرونا مواجه است.

فرماندار سرایان با بیان اینکه همزمان با ششمین روز از هفته دولت 7 پروژه به نمایندگی از 46 پروژه در شهر سرایان و بخش سه قلعه به بهره برداری رسید، عنوان کرد: اعتبار هزینه شده برای این 46 پروژه 7 میلیارد تومان بوده است.

رسولی مقدم از افتتاح نگارخانه آفتاب شهرستان در زمینی به مساحت 95 مترمربع خبر داد و افزود: اعتبار هزینه شده برای این پروژه یک میلیارد و 500 میلیون ریال است و این نگارخانه ظرفیت نمایش 40 اثر هنری را دارد.

وی عنوان کرد: از دیگر پروژه های افتتاح شده پروژه آبیاری کم فشار موتورپمپ بدر روستای زنگویی با اعتبار 665 میلیون تومان و 70 نفر بهره بردار به نمایندگی از 9 پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 46 پروژه عمرانی و فرهنگی در «سرایان»

بهره برداری از 46 پروژه عمرانی و فرهنگی در «سرایان»