مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 11:202021-08-29پزشكي

زنان؛ بیشترین مبتلایان به کووید19 در گیلان


معاون علوم پزشکی گیلان با تاکید بر پرهیز از حضور از دورهمی ها و مکان های شلوغ، گفت: زنان بیشترین مبتلایان به کووید19 در استان گیلان را تشکیل می دهند.

- ایسنا/گیلان معاون علوم پزشکی گیلان با تاکید بر پرهیز از حضور از دورهمی ها و مکان های شلوغ، گفت: زنان بیشترین مبتلایان به کووید19 در استان گیلان را تشکیل می دهند.

دکتر آبتین حیدرزاده در وبینار با مدیران شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های گیلان، با بیان اینکه در روزهای اخیر شاهد روند نزولی موارد فوت کووید19 ر استان هستیم اظهار کرد: اگرچه همچنان شیوع بیماری کووید بسیار جدی است، اما کاهش موارد فوت مبتلا به کووید و روند نزولی تعداد مبتلایان بستری در بیمارستان های استان را طی چند روز اخیر در استان شاهد هستیم.

وی افزود: با روند نزولی تعداد بستری ها در اکثر بیمارستان های استان که آرام آرام در حال رخ دادن است می توان امیدوار بود که زنجیره انتقال در موارد سرپایی در استان در حال کاهش است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، درباره افزایش مبتلایان به کووید19 در زنان هشدار داد و گفت: بیشترین مبتلایان به کووید19 در استان به زنان تعلق دارد که این مهم نشان می دهد که زنجیره انتقال ویروس از محیط بیرون به خانه ها رفته است و زنان باید به شدت از حضور در دورهمی ها و تجمعات خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان؛ بیشترین مبتلایان به کووید19 در گیلان

زنان؛ بیشترین مبتلایان به کووید19 در گیلان