مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 11:202021-08-29سياسي

اجلاسیه نهم پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار می شود


سخنگوی هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: اجلاسیه نهم پنجمین دوره مجلس خبرگان طی 2 روز و در روزهای 19 و 20 مهرماه در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

- ، آیت الله سیداحمد خاتمی صبح یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در قم با بیان اینکه اعضای خبرگان رهبری در متن مردم و با مردم هستند و به دلیل این ارتباطات مردمی، مسائل و مشکلات مردم به آنها منتقل می شود افزود: رییس جمهوری نیز به حمد الهی در وسط کار است و بی واسطه حرف های مردم را می شنود.

وی با ابراز خرسندی از تشکیل کابینه جدید تاکید کرد: همه باید دست به دست هم بدهیم و به مسئولان برای گره گشایی از مردم کمک کنیم.

آیت الله خاتمی، سفر کاری رییس جمهوری به خوزستان را اقدامی ارزشمند دانست و تاکید کرد: رفتن پیش مردم و درد دل مردم را بی واسطه شنیدن و تلاش برای کار گشایی از مردم از کارهای ستودنی و قابل تجلیل است و امیدواریم این روند همچنان در نظام جمهوری اسلامی نهادینه شود و رؤسای جمهور تا حد مقدور درد دل مردم را بی واسطه بشنوند.

وی با بیان اینکه حمایت ناصحانه یعنی تجلیل از اقدام های ستودنی و نقد کارهای قابل نقد، افزود: حمایت ناصحانه تجلیل و تکریم و آفرین گفتن مداوم نیست و از طرفی عینک بدبینی زدن نیز نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاسیه نهم پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار می شود

اجلاسیه نهم پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار می شود