مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 11:252021-08-29سياسي

جلیلی: بسیاری از عوامل دخیل در حوزه سلامت منحصر در مسائل درمانی یا دارویی نیست


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن ارائه نتایج تحقیقات کارگروه سلامت دولت سایه به وزیر بهداشت گفت: اگرچه وزارت بهداشت متولی نظام سلامت محسوب می شود اما بسیاری از عوامل دخیل در این حوزه منحصر در مسائل درمانی یا دارویی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس جمعی از کارشناسان کارگروه سلامت دولت سایه و ارائه به مجلس، نسبت به اجرای طرح نهایی مجلس از سوی وزارت بهداشت در این زمینه، ابراز امیدواری کرد.

جلیلی همچنین از ارائه نتایج تحقیقات سالهای اخیر کارگروه سلامت دولت سایه به وزیر جدید بهداشت و همکاران وی خبر داد.

4 اقدام اساسی برای مهار کرونا در کوتاه مدت در این نشست، راهکارهای پیرامون تسریع واکسیناسیون ، اعمال قرنطینه هوشمند ، بیماریابی هوشمند و فروش آنلاین دارو جهت ارتقای دسترسی بیماران کرونایی و بیماران مزمن دیابتی و غیره به عنوان اولویت های اساسی وزارت بهداشت دولت سیزدهم در کوتاه مدت و با هدف کاهش ریسک انتقال و اصلاح پروتکل های درمانی مطرح شد.

اهمیت فروش آنلاین دارو در تعرفه گذاری و جلوگیری از شیوع بیماری منصوری، عضو کارگروه سلامت دولت سایه با بیان اینکه ابتلای خانوادگی به عنوان شایع ترین نوع ابتلا به کرونا قلمداد می شود، بر لزوم فروش آنلاین داروهای بیماران کرونایی بر مبنای نسخه الکترونیک تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلیلی: بسیاری از عوامل دخیل در حوزه سلامت منحصر در مسائل درمانی یا دارویی نیست

جلیلی: بسیاری از عوامل دخیل در حوزه سلامت منحصر در مسائل درمانی یا دارویی نیست