مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 11:402021-08-29بين الملل

ایران و سوریه درحال ترسیم نقشه توسعه فعال همکاری های اقتصادی و تجاری هستند


وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: ما معتقدیم هرگونه ترتیبات سیاسی و امنیتی در منطقه با حضور و مشارکت همه کشورهای منطقه از جمله سوریه محقق می شود و در این مسیر نقش عراق و سوریه را برای کمک به ایجاد ترتیبات جدید منطقه ای در حوزه های اقتصادی، - وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: ما معتقدیم هرگونه ترتیبات سیاسی و امنیتی در منطقه با حضور و مشارکت همه کشورهای منطقه از جمله سوریه محقق می شود و در این مسیر نقش عراق و سوریه را برای کمک به ایجاد ترتیبات جدید منطقه ای در حوزه های اقتصادی، سیاسی و امنیتی مهم می دانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیر عبدالهیان عصر روز یکشنبه بعد از دیدار با وزیر خارجه سوریه در جمع خبرنگاران در تشریح نتایج مذاکرات خود با این مقام سوری، گفت: جلسه مفیدی را با آقای فیصل مقداد داشتیم.

در این جلسه بر گسترش هر چه بیشتر روابط دو کشور تاکید شد.

وی با بیان اینکه دو کشور در حال ترسیم نقشه توسعه فعال همکاری های اقتصادی و تجاری برای مقابله با تحریم های ظالمانه دشمنان هستند تصریح کرد: در این دیدار آخرین تحولات منطقه را مورد بررسی قرار دادیم.

ما معتقدیم هر گونه ترتیبات سیاسی، امنیتی و اقتصادی در منطقه با حضور و مشارکت همه کشورهای منطقه از جمله سوریه محقق می شود و در این مسیر نقش عراق و سوریه برای کمک به ایجاد ترتیبات جدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران و سوریه درحال ترسیم نقشه توسعه فعال همکاری های اقتصادی و تجاری هستند

ایران و سوریه درحال ترسیم نقشه توسعه فعال همکاری های اقتصادی و تجاری هستند