مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 12:202021-08-29بين الملل

تحرکات مجدد سئول برای از سرگیری مذاکرات اتمی با کره شمالی


مذاکره کننده اتمی کره جنوبی درحالی عازم آمریکا شده که قصد دارد با مقام های ارشد این کشور درباره ازسرگیری گفت وگو با کره شمالی رایزنی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه کره جنوبی اعلام کرد که نماینده ارشد اتمی این کشور روز یکشنبه برای مذاکره درباره تلاش ها برای از سرگیری گفت وگو با کره شمالی به ایالات متحده رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری افزایش تنش ها در اعتراض پیونگ یانگ به رزمایش های نظامی بین کره جنوبی و آمریکا گفت وگو کردند.

 این دیپلمات ارشد کره جنوبی قبل ازعزیمت به واشنگتن به خبرنگاران گفت: دولت ما در مورد اقدامات مختلف برای از سرگیری مذاکرات با کره شمالی مذاکرات گسترده ای با دولت بایدن داشته است.

وی افزود: من از آمریکا دیدن می کنم تا با مقام های این کشور در مورد راه های از سرگیری زودهنگام روند صلح در شبه جزیره کره گفت وگو کنم.

 به گفته این وزارت خارجه کره جنوبی، مذاکره کننده اتمی این کشور در سفر خود قصد دارد با مقام های وزارت خارجه، شورای امنیت ملی کاخ سفید و دیگران ملاقات کند تا مذاکرات وی با کیم در سئول را پیگیری کند.

 این در حالی است که کره شمالی رزمایش نظامی مشترک بین آمریکا و کره جنوبی را سیاست خصمانه آمریکا در قبال خود دانسته و نسبت به بروز بحران امنیتی جدی هشدار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحرکات مجدد سئول برای از سرگیری مذاکرات اتمی با کره شمالی

تحرکات مجدد سئول برای از سرگیری مذاکرات اتمی با کره شمالی