مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 13:002021-08-29اقتصادي

افتتاح 421 پروژه در استان تهران 5 هزار شغل مستقیم ایجاد کرده است


معاون عمرانی استاندار تهران با اشاره به اشتغالزایی مناسب به واسطه افتتاح 421 پروژه طی هفته دولت در استان تهران گفت: این پروژه ها در استان 5 هزار شغل مستقیم ایجاد کرده است.

- ، عبدالرضا چراغعلی عصر یکشنبه در آیین افتتاح پروژه های هفته دولت در پردیس ضمن گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدا و شهدای دولت بالاخص شهیدان رجایی باهنر اظهار داشت: شهر پردیس با 28 پروژه و اعتباری بالغ بر 574 میلیارد تومان یکی از مهمترین شهرستان های ما در سطح استان از جهت بهره برداری پروژه های عمرانی بود.

چراغعلی افزود :7 هزار میلیارد تومان با 421 پروژه در سطح استان تهران طی هفته دولت بهره برداری شد که انشا الله با افتتاح و بهره برداری از این پروژه ها در بحث اشتغال و آغاز پروژه هایی که در ادامه آن داشته باشیم فصل جدید از اقدامات عمرانی داشته باشیم.

وی بیان داشت: حدوداً بالغ بر 5 هزار اشتغال مستقیم و چیزی چند برابر هم اشتغال غیر مستقیم از محل این پروژه ها در هفته دولت ایجاد شده است.

معاون عمرانی استاندار تهران گفت: امیدوار هستیم در شهرستان پردیس با تحولی که در بودجه های عمرانی شهرداری بوده اخبار خوبی را در سال جاری انشاالله برای مردم این شهر در خصوص گسترش و تعدد بیشتر پروژه های عمرانی و خدماتی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 421 پروژه در استان تهران 5 هزار شغل مستقیم ایجاد کرده است

افتتاح 421 پروژه در استان تهران 5 هزار شغل مستقیم ایجاد کرده است