مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 13:352021-08-29اقتصادي

افتتاح 28 پروژه طی هفته دولت در پردیس/ افتتاح بیمارستان الغدیر نمایشی نیست


هفته دولت امسال 28 پروژه با اعتبار 574 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شده که 371 میلیارد تومان آن پروژه های شرکت عمران است که پردیس را به بزرگترین کارگاه عمرانی کشور تبدیل کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی این شهرستان ضمن خیرمقدم به حضار و تبریک هفته دولت، اظهار کرد: شهردار پردیس با نظم بالا و در زمان کوتاهی پروژه های بسیاری را به ثمر رساندند که قابل تقدیر است و از کسانی که در شهرستان تلاش کردند تا منطقه در ریل پیشرفت و توسعه قرار بگیرد تشکر می کنیم.

فرماندار پردیس گفت: کار در شهرستان نوپای پردیس دشوار و خلاء بسیار و کمبود امکانات در فازهای جدید قابل لمس است اما اگر جمعیت برنامه ریزی شده در منطقه ساکن شوند امکانات رفاهی، فرهنگی صورت گرفته و با تلاش ها و رهنمودهای امام جمعه، اعضای شورای تامین پیگیری ها برای رفع مشکلات در حال انجام است .

وی ادامه داد: امام جمعه در خصوص بیمارستان الغدیر نقد داشتند و فرمودند فعالیت در این بیمارستان نباید رها شود و ما نیز این مطالبات را پیگیری می کنیم اما طی دو سال تلاش و پیگیری های مستمری که برای افتتاح این بیمارستان با تلاش دانشگاه شهید بهشتی، وزارت بهداشت، معاون درمان وزارتخانه و تلاش ورثه مرحوم خیر عباس ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 28 پروژه طی هفته دولت در پردیس/ افتتاح بیمارستان الغدیر نمایشی نیست

افتتاح 28 پروژه طی هفته دولت در پردیس/ افتتاح بیمارستان الغدیر نمایشی نیست