مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 13:502021-08-29سياسي

فعالیت 172 تیم حفاظتی در طرح سلیمانی در ماهنشان


طرح شهید حاج قاسم سلیمانی توسط 302 نفر از بسیجیان شهرستان ماهنشان در قالب 172 تیم حفاظتی و غربالگری، نظارتی، رصد و مراقبتی اجرایی می شود.

-  مصطفی ملکی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به پیچیدگی های اجرای طرح سلیمانی در شهرستان به دلیل موقعیت جغرافیایی گسترده و جمعیت ساکن پراکنده در آن اظهار کرد: اقدامات صورت گرفته در این طرح و موفقیت های چشمگیر آن در تحقق اهداف از پیش تعیین شده این طرح بسیار کارآمد و ستودنی است.

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان عنوان کرد: با تلاش عوامل شبکه بهداشت و عوامل بسیجی این طرح، شهرستان به یک منطقه تقریبا کم خطر تبدیل شده است،  وی با اشاره به انجام تست های گسترده، هدفمند و هوشمند خاطرنشان کرد: شناسایی همه افراد در تماس نزدیک با فرد مبتلا، جداسازی و رهگیری بیماران، تقویت فرآیند درمان و کاهش حداکثری موارد بستری در این طرح مورد توجه است، ضمن اینکه  میزان تست PCR رشد چشمگیر داشته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ماهنشان با اشاره به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی توسط 302 نفر از بسیجیان شهرستان در قالب 172 تیم حفاظتی و غربالگری، نظارتی، رصد و مراقبتی در شهرها و روستاهای شهرستان گفت: به همت مسؤولان  بهداشتی شهرستان و بسیجیان گرانقدر، با اجرای این طرح اقدامات گسترده ای در مورد آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 172 تیم حفاظتی در طرح سلیمانی در ماهنشان

فعالیت 172 تیم حفاظتی در طرح سلیمانی در ماهنشان