مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 13:502021-08-29سياسي

نبود آرامستان و بیمارستان در پردیس فاجعه است


اینکه شهرستانی در بیخ گوش پایتخت با 350 هزار نفر جمعیت آرامستان و بیمارستان ندارد فاجعه است، بیمارستان آماده را تجهیز نمی کنند در حالی که در دیگر شهرها از صفر می سازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی این شهرستان ضمن تبریک هفته دولت و تقدیر از تلاش های شهردار پردیس، اظهار کرد: شهردار پردیس در زمان کوتاهی با کاری جهادی پروژه های بسیار خوبی را اجرا و در این مسند رضایت مردم را کسب کردند .

امام جمعه پردیس گفت: این پروژه ها طی دو ماه، پنج ماه و 72 ساعت به بهره برداری رسیدند و کار ارزشمند ساخت دو پارکینگ بود که باعث کاهش ترافیک آزار دهنده می شود.

وی افزود: ساخت پارک، مراکز تفریحی، فرهنگی بخشی از نیاز های تفریحی مردم را برطرف می کند و ساخت بازار میوه و تره بار نیز با کار ی جهادی و انقلابی به اتمام رسید و امیدواریم دیگر مسوولان نیز همت کرده و کارهای جهادی اینگونه را انجام دهند تا مشکلاتی که به سرعت مردم را احاطه می کند را با سرعت بیشتر مسوولان رفع کنیم.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه دو توصیه به مسوولان داریم که اگر این دو مورد را مدیریت کنند موفقیتشان بیشتر و کارهایشان ماندگار خواهد شد ادامه داد: نماز مظهر ذکر الله است و با طهارت، صداقت و پاکی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود آرامستان و بیمارستان در پردیس فاجعه است

نبود آرامستان و بیمارستان در پردیس فاجعه است