مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 14:102021-08-29اقتصادي

ایجاد 5 هزار شغل مستقیم در استان تهران با افتتاح پروژه های هفته دولت


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران، گفت: با افتتاح پروژه های هفته دولت، 5 هزار شغل مستقیم در استان تهران ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی این شهرستان ضمن تبریک هفته دولت، اظهار کرد: امسال علی رغم مشکلات متعدد و بی سابقه اقتصادی کشور و محاصره تحریمی که توسط شیطان بزرگ بر ایران اسلامی تحمیل شده بیش از 7 هزار میلیارد تومان پروژه طی هفته دولت امسال در استان تهران به بهره برداری می رسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران، گفت: این رقم با افتتاح و کلنگزنی 421 پروژه و ایجاد 5 هزار اشتغال مستقیم محقق می شود که بخش قابل توجهی از این پروژه ها توسط بخش خصوصی و مردم انجام شده است.

وی افزود: در شهرستان پردیس نیز 28 پروژه بالغ بر 574 میلیارد تومان افتتاح می شود که 371 پروژه متعلق به مدیریت شهری است که امیدواریم مردم از این خدمات بهره مند شوند.

چراغعلی، تاکید کرد: ابتدا اصحاب رسانه به ما کمک کنند و اخبار امید بخش را بیشتر به مردم ارائه بدهند تا حال خانواده ها بهتر شود، زیرا همه ما در حزن و اندوه شرایط کرونایی کشور هستیم و خانواده های بسیاری که بر اثر این بیماری منحوس داغدار و مشاغل بسیاری که تعطیل و متضرر شدند، تقاضا داریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 5 هزار شغل مستقیم در استان تهران با افتتاح پروژه های هفته دولت

ایجاد 5 هزار شغل مستقیم در استان تهران با افتتاح پروژه های هفته دولت