مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 14:502021-08-29سياسي

بزرگ ترین اورژانس غرب کشور در ملایر به بهره برداری رسید


بزرگ ترین اورژانس غرب کشور با 32 تخت و 50 میلیارد تومان اعتبار با حضور استاندار همدان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در ملایر به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استاندار همدان بعد از ظهر روز یکشنبه 7 شهریور ماه در آیین افتتاح اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) ملایر توجه به حوزه سلامت را یکی از اقدامات شاخص و قابل توجه در استان همدان و شهرستان ملایر در سال های اخیر دانست و اظهار کرد: ساخت بیش از 350 واحد بهداشتی در روستاهای استان همدان در سال های اخیر، ما را از فضای فیزیکی بی نیاز کرده است.

سید سعید شاهرخی با بیان اینکه در حوزه تخت های بیمارستانی نیز بیش از 700 تخت به تخت های موجود اضافه شده است، تصریح کرد: امروز شاهد افتتاح اورژانس بیمارستان 32 تخت خوابه ملایر هستیم که خوشبختانه با امکانات و تجهیزات موجود، هر نوع خدمتی را ارائه می کند.

وی از کمبود برخی تجهیزات مانند دستگاه آنژیوگرافی در این بیمارستان خبر داد و گفت: این تجهیزات نیز در اسرع وقت تامین خواهد شد تا فضای مطلوبی که در شهرستان ایجاد شده، مورد بهره برداری قرار گیرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز در این آیین اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح فاز اول این بیمارستان 32 تخت خوابه به مساحت 3100 مترمربع هستیم که دارای تمامی امکانات و تجهیزات به روز است و از نظر تجهیزات، سرعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین اورژانس غرب کشور در ملایر به بهره برداری رسید

بزرگ ترین اورژانس غرب کشور در ملایر به بهره برداری رسید