مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 15:052021-08-29سياسي

«دست فرمون» به راه افتاد


فصل سوم مسابقه «دست فرمون» که پیش تولید آن از اوایل اردیبهشت آغاز شده بود اما به دلیل شرایط کرونا با تاخیر در تولید مواجه شده بود، در حال تولید است و بزودی آماده پخش می شود.

- فصل سوم مسابقه دست فرمون که پیش تولید آن از اوایل اردیبهشت آغاز شده بود اما به دلیل شرایط کرونا با تاخیر در تولید مواجه شده بود، در حال تولید است و بزودی آماده پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، مدیران شبکه نسیم از مراحل تولید برنامه های دست فرمون و نفس بازدید کردند و در جریان تولید این برنامه ها قرار گرفتند.

محمد احسانی - مدیر شبکه نسیم، حسن خجسته- عضو شورای سیاستگذاری سیما، مرتضی جاسبی- مدیر گروه تولید و مهدی توکلی زاده - مدیر برنامه شبکه نسیم از لوکیشن برنامه های دست فرمون و نفس بازدید کردند.

محمد احسانی در جریان این دیدار که در پیست بزرگ دست فرمون و با حضور عوامل، مربیان و کامران تفتی مجری این برنامه همراه بود، بر لزوم حفظ شرایط ایمنی و بهداشتی و همچنین انگیزه و روحیه بالای تیم تولید برای رشد برنامه دست فرمون تاکید کرد.

در این دیدار عوامل برنامه دست فرمون هم از شرایط سختی که کرونا در خلال تولید برنامه ایجاد کرده و در مقطعی ساخت برنامه را به تاخیر انداخته بود، سخن گفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دست فرمون» به راه افتاد

«دست فرمون» به راه افتاد