مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 15:302021-08-29اقتصادي

ظرفیت های آبزی پروری در شهرستان گناوه تقویت می شود


افتتاح طرح پرورش ماهی در قفس ضمن اینکه در حفظ ذخایر دریایی اثرگذار است باعث احیای مزیت های شهرستان گناوه و گامی مؤثر در فرهنگ سازی و توجه به ظرفیت ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا مهرجو عصر یکشنبه در آیین افتتاح طرح های هفته دولت شهرستان گناوه اظهار داشت: در هفته دولت امسال 66 پروژه عمرانی اقتصادی با اعتبار بالغ بر 174 میلیارد تومان در سطح شهرستان گناوه افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی گفت: عمده این پروژه ها در حوزه عمران شهری و روستایی و ارتقا سطح کیفی زندگی در سطح روستاها و شهرها رقم می خورد.

فرماندار گناوه از راهبری و حمایت و کمک های مجدانه استاندار بوشهر و معاونین استاندار و مدیران دستگاه ها در اجرا و تکمیل پروژه های عمرانی و اقتصادی در سطح شهرستان گناوه تقدیر کرد و افزود: اگر این راهبری ها و حمایت ها نبود بسیاری از این پروژه ها به خصوص پروژه های اقتصادی در حوزه آبزی پروری که شالوده و زیرساخت عظیم در شهرستان ایجاد می کند بهره برداری نمی رسید.

وی گفت: تعدادی از پروژه های در حوزه آبزی پروری در نظر گرفته شده امروز به بهره برداری می رسد و تعدادی نیز از پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار است.

فرماندار گناوه ادامه داد: امروز با دستور استاندار یکی از این پروژه های مهم پرورش ماهی در قفس عملیات اجرایی و ذخیره سازی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های آبزی پروری در شهرستان گناوه تقویت می شود

ظرفیت های آبزی پروری در شهرستان گناوه تقویت می شود