مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 18:252021-08-29سياسي

پوستر نخستین جشنواره فرهنگی و هنری ایثار رونمایی شد


پوستر نخستین جشنواره فرهنگی و هنری ایثار با محورهای سرور، نمایشنامه نویسی، طرح و ایده خیابانی، طراحی پوستر، اجرای تئاتر خیابانی، نمایشگاه عکس و پوستر رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، عبداله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران و دبیر نخستین جشنواره فرهنگی و هنری ایثار در آیین رونمایی از پوستر نخستین جشنواره فرهنگی و هنری ایثار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره انعکاس و تبیین نقش قیام 15 خرداد در پیروزی انقلاب اسلامی، نقش شهدای دفاع مقدس و تداوم آن در نهضت های اسلامی، شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع سلامت، شهدای خدمت و تجلیل از ایثارگران و خانواده های آنان است.

وی با اشاره به اینکه هنر دریچه انتقال مفاهیم و ترویج و انتقال پیام ایثار و شهادت است، گفت: گذشتن از سرمایه جان در راه خداوند اوج هنر است و پیام شهیدان پس از شهادت طنین انداز می شود و یاد و خاطره آنان تا همیشه در تاریخ جاودان می ماند.

دبیر نخستین جشنواره فرهنگی و هنری ایثار با اشاره به نحوه شرکت در جشنواره افزود: علاقه مندان جهت شرکت در جشنواره می توانند با تکمیل فرم تقاضا و شیوه نامه تکمیلی هر بخش که در سایت نوید شاهد قابل دریافت است، اطلاعات را ثبت کرده و با توجه به شرایط ویروس خلاق خیابانی، گراف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر نخستین جشنواره فرهنگی و هنری ایثار رونمایی شد

پوستر نخستین جشنواره فرهنگی و هنری ایثار رونمایی شد