مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 19:202021-08-29اقتصادي

اجرای طرح های بیابان زدایی در آرادان


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آرادان گفت: در هفت سال گذشته بیش از هر دوره دیگری عملیات مقابله با بیابان در قالب طرح های بیابان زدایی در این شهرستان اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، مهدی حسینی با بیان اینکه در هفت سال گذشته، بیش از هر دوره دیگری عملیات مقابله با بیابان در قالب طرح های بیابان زدایی در شهرستان آرادان انجام شد، اظهار کرد: در بالغ بر 853 هکتار از اراضی بیابانی این شهرستان، گیاهان و نهال های مقاوم به خشکی از جمله تاغ، قره داغ و آتریپلکس کشت شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آرادان اضافه کرد: همچنین در سال جاری 186 هکتار از اراضی بیابانی شهرستان آرادان با گونه های تاغ، آتریپلکس و قره داغ کشت شده است.

وی با بیان اینکه حفاظت از منابع طبیعی از دغدغه های اصلی سازمان جنگل ها و کشور و مردم به شمار می رود، افزود: با نزولات آسمانی، اجرای طرح های آبخیزداری، قرق و مدیریت چرا در سال های اخیر، تا حد زیادی شاهد رفع خطر بیابانی شدن اراضی شهرستان آرادان بوده ایم که البته تداوم این رویه به وضعیت بارندگی و ادامه طرح های یاد شده در سالیان آتی بستگی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های بیابان زدایی در آرادان

اجرای طرح های بیابان زدایی در آرادان