مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 19:252021-08-29اقتصادي

سند برنامه جامع آموزش مدیریت بحران زنجان تدوین شد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان گفت: سند برنامه جامع آموزش مدیریت بحران زنجان تدوین شد.

- صفی الله کرامتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به ساختار و جایگاه مدیریت بحران، تحقق یا عدم تحقق اهداف طرح ریزی شده در قانون بسیار مهم است و به همین دلیل تدوین دستورالعمل مناسب و اثربخش می تواند دستگاه های نظارتی را از اجرای قانون مطمئن کند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان تصریح کرد: سند راهبرد ملی مدیریت بحران کشور، برنامه های ملی کاهش خطر، فداکارخدمتی، آمادگی و پاسخ و بازسازی و بازتوانی و دستورالعمل ها از اهداف تدوین این سند است.

وی تصریح کرد: تهیه و تدوین سند برنامه جامع آموزش مدیریت بحران استان برای همه دستگاه های اجرایی و فرمانداری ها و شهرداری ها و .

تهیه و تدوین سند برنامه جامع آموزش مدیریت بحران استان برای همه دستگاه های اجرایی و فرمانداری ها و شهرداری ها اقداماتی است که در این زمینه انجام شده است.

کرامتی افزود: پیگیری، هماهنگی و تشکیل 66 جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان برای انجام هماهنگی و انسجام و فرماندهی حوادث استان به تعداد 638 مصوبه از 1392 تا نیمه اول 1400 بصورت 100 درصد تحقق یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند برنامه جامع آموزش مدیریت بحران زنجان تدوین شد

سند برنامه جامع آموزش مدیریت بحران زنجان تدوین شد