مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 21:102021-08-29پزشكي

بیمارستان حکیم نیشابور از دور پذیرش بیماران کرونایی خارج می شود


معاون درمان دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: به دنبال تکمیل ظرفیت بیمارستان 22 بهمن نیشابور در هفته اخیر بخشی از بیمارستان حکیم این شهرستان که بیمارستان تخصصی اطفال و زنان است نیز به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافت که با افتتاح بیمارستان 96 تخت خوابی سپاه در نیشابور، - بیمارستان حکیم این شهرستان از دور پذیرش بیماران مبتلا به کرونا خارج شده و برای سایر بیماران ایمن خواهد شد.

قاسم مشار موحد در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: هفته گذشته و به دنبال تکمیل ظرفیت صددرصدی بیمارستان 22 بهمن نیشابور مجبور شدیم بخشی از بیمارستان حکیم نیشابور را تخلیه و ایزوله کرده و با تجهیز 40 تخت این بخش را زیر بار خدمت رسانی به بیماران کرونایی ببریم.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه بیمارستان حکیم نیشابور بیمارستان تخصصی اطفال و زنان است و سایت بیماران ترومای شهرستان نیز در آن قرار دارد و همچنین بیماران سوانح، حوادث و.

به این بیمارستان مراجعه می کنند، بنابراین برای اینکه یک بیمارستان ایمن در شهرستان برای بیماران غیرکرونایی داشته باشیم و در ارائه خدمت به این بیماران دچار مشکل نشویم، لازم است که هر چه سریع تر بخش پذیرش بیماران کرونایی این بیمارستان را از دور خارج کنیم و بیماران این بخش به بیمارستان صحرایی منتقل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان حکیم نیشابور از دور پذیرش بیماران کرونایی خارج می شود

بیمارستان حکیم نیشابور از دور پذیرش بیماران کرونایی خارج می شود