مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 23:002021-08-29اقتصادي

احتمال افزایش یارانه خانواده های کم درآمد قوت گرفت/ وزیر تعاون توضیح داد


عبدالملکی وزیر تعاون اعلام کرده است که یارانه آن هایی که متمول تر هستند باز تاکید می کنم به شرطی که بتوانیم شناسایی کنیم، کاهش پیدا می کند یا قطع می شود و آن هایی که متوسط هستند یارانه های بیشتری می گیرند.

- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه یارانه 45 هزار تومانی اثر رفاهی خاصی ایجاد نمی کند، گفت: به دنبال رفع تبعیض در پرداخت یارانه هستیم.

حجت الله عبدالملکی درباره اینکه آیا با افزایش یارانه ها موافق هستید؟ گفت: قطعا این یارانه ها که الان پرداخت می شود خیلی اثر رفاهی ویژه ای ندارد و پارسال هم مصوب شد یارانه های معیشتی و یارانه های دیگری پرداخت شود، اما تبعیض در پرداخت یارانه ها دیده می شود.

وی تصریح کرد: می توانیم در صورت شناسایی، یارانه افراد متمول را قطع و به مبلغ یارانه خانواده های کم درآمد اضافه کنیم.

وزیر تعاون افزود: یارانه آن هایی که متمول تر هستند باز تاکید می کنم به شرطی که بتوانیم شناسایی کنیم، کاهش پیدا می کند یا قطع می شود و آن هایی که متوسط هستند یارانه های بیشتری می گیرند.

وزیر تعاون: نمی توانم تصمیم جدید منهای دولت و کلیات دولت بگیرم عبدالملکی گفت: ساماندهی پرداخت یارانه ها یک مسئله در سطح ملی و در سطح حاکمیت است، بنده در وزارت رفاه قطعاً نمی توانم تصمیم جدید منهای دولت و کلیات دولت بگیرم، اما در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال افزایش یارانه خانواده های کم درآمد قوت گرفت/ وزیر تعاون توضیح داد

احتمال افزایش یارانه خانواده های کم درآمد قوت گرفت/ وزیر تعاون توضیح داد