مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 00:052021-08-29اقتصادي

30 هزار اشتغال مستقیم با راه اندازی شیمی پارک در شهرضا ایجاد می شود


فرماندار شهرضا با اشاره به پروژه شیمی پارک شهرضا گفت: اشتغال مستقیم و غیرمستقیم این پروژه قابل توجه است و بیش از 30 هزار نفر اشتغال مستقیم ایجاد می کند.

- ناصر اسدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با اشاره به هفته دولت اظهار داشت: از هفته دولت سال گذشته تاکنون تعداد زیادی از مدیران کل استان و استاندار و معاونان وزرا برای افتتاح پروژه ها در شهرضا حضور پیدا کردند.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه از دهه فجر سال گذشته تاکنون با وجود تنگناهای اقتصادی 118 پروژه در شهرضا با اعتبار 500 میلیارد به بهره برداری رسیده است، گفت: از مهم ترین پروژه هایی که مورد بهره برداری قرار گرفت، پروژه مسکن مهر شهرضا است که نزدیک به 12 سال طول کشید تا تمام واحدهای مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده شد.

وی با اشاره به پروژه 6 خطه کردن شهرضا به اصفهان گفت: با توجه به قرار گرفتن شهرضا در کریدور شمال به جنوب کشور اجرای این پروژه یک ضرورت بود، در حال حاضر پیمانکار مشغول به کار است و بعد از اینکه پروژه رفت شهرضا به اصفهان انجام شد پروژه برگشت هم انجام می شود و پیمانکار آسفالت هم انتخاب شده است.

اسدی با تأکید بر اینکه یکی از پروژه هایی که در آینده اقتصاد شهرضا تأثیرگذار است منطقه ویژه اقتصادی است، بیان کرد: در آخرین جلسه ای که در تیرماه در تهران در شورای عال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 هزار اشتغال مستقیم با راه اندازی شیمی پارک در شهرضا ایجاد می شود

30 هزار اشتغال مستقیم با راه اندازی شیمی پارک در شهرضا ایجاد می شود