مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 02:002021-08-29سياسي

فراخوان همایش مقاله نویسی «نقش استان‏ کرمانشاه در دفاع مقدس»


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کرمانشاه از فراخوان برگزاری همایش مقاله نویسی با موضوع «نقش استان‏ کرمانشاه در دفاع مقدس» خبر داد.

- اظهار کرد: همایش مقاله نویسی نقش استان‏ کرمانشاه در دفاع مقدس ‬ برگزار می شود و نویسندگان می توانند تا یکم آذر سال جاری مقالات خود را تولید و به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

وی افزود: نحوه ارسال مقالات به 2 روش الکترونیکی به نشانی Tahahe858@gmail.

com و یا ارسال مکتوبات‬ به آدرس پستی کرمانشاه، خیابان موید، جنب پارک شیرین، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه با کد پستی: 6718698953‬ خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کرمانشاه با اشاره به اینکه محدودیتی برای ارسال آثار وجود ندارد، تصریح کرد: در نگارش مقالات، بایستی آخرین شیوه نامه فرهنگستان زبان و ادب فارسی اعمال و برای متن مقاله و فهرست منابع در هر صفحه، تعداد 26 سطر و طول هر سطر 12 سانتی متر در نظر گرفته شود.

همچنین مقالات باید با استفاده از worde 2010 و فونت BLotus در اندازه 13 تنظیم و تایپ شوند و نام و نام خانوادگی، سال تولد، تحصیلات، آدرس محل سکونت و شماره تماس در انت های اثر درج شود.

وی محورهای اولین همایش مقاله نویسی با موضوع نقش استان‏ کرمانشاه در دفاع مقدس را در 21 محور معرفی کرد و خاطرنشان کرد: از مهمترین مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان همایش مقاله نویسی «نقش استان‏ کرمانشاه در دفاع مقدس»

فراخوان همایش مقاله نویسی «نقش استان‏ کرمانشاه در دفاع مقدس»