مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 02:502021-08-29دانش

بشیری: مسئولان به حقوق و مطالبات اساتید دانشگاه آزاد توجه کنند


یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی خواست که نسبت به پرداخت حقوق و مطالبات اساتید دانشگاه توجه لازم را داشته باشند تا این قشر فرهیخته بیش از این تحت فشارهای اقتصادی قرار نگیرند.

- یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی خواست که نسبت به پرداخت حقوق و مطالبات اساتید دانشگاه توجه لازم را داشته باشند تا این قشر فرهیخته بیش از این تحت فشارهای اقتصادی قرار نگیرند.

فرهاد بشیری در گفت و گو با ایسنا، درباره مشکلات اساتید حق التدریسی دانشگاه های آزاد گفت: توجه به مطالبات اساتید موضوع بسیار مهمی است که کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به عنوان یک دغدغه به آن نگاه می کند و تلاش داشته در این مسیر اقدامات لازم را انجام دهد، البته در این شرایط و با ورود ویروس کرونای منحوس اقشار مختلفی آسیب دیدند که یک طیف از این اقشار، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

نماینده مردم پاکدشت افزود: بر همین اساس معتقدم ضرورت دارد که مسئولان این حوزه سریعا تدابیری اتخاذ کنند که این عزیزان یعنی اساتید دانشگاه ها، کمتر به لحاظ اقتصادی آسیب ببینند و پرداخت مطالبات آن ها مورد توجه قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بشیری: مسئولان به حقوق و مطالبات اساتید دانشگاه آزاد توجه کنند

بشیری: مسئولان به حقوق و مطالبات اساتید دانشگاه آزاد توجه کنند