مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 03:102021-08-29اقتصادي

دوباره که همین مدل های قدیمی مد شده!


تازگی ها میان بالا و پایین کردن صفحات دنیای مجازی به خصوص اینستاگرام با دیدن گیوه ها (با کمی تفاوت در بزک کردنش) نوستالژی ها برایمان زنده می شود.

- مجله مهر _ مرضیه کیان: از وقتی کفش و کتونی های درجه 2 و 3 چینی خود را پشت ویترین مغازه ها به نمایش گذاشتند، گیوه ها؛ همان کفش های قدیمی اصیل بسیاری از قومیت های ایرانی را تبدیل به نوستالژی کردند.

گیوه به عنوان کفش خنکی و راحت تا همین 15، 16 سال پیش جایگاه قابل قبولی بین مردم داشت و با اینکه زادگاهش میان اقوام لر و ترک و کرد بود، توانسته بود در دل شهری ها هم جا باز کند و مشتریان زیادی را سمت خود جذب کند.

اما از چند سال پیش که کفش های صنعتی جورواجور به بازار حمله کردند، رونق بازار گیوه کمرنگ شد، تا جاییکه اگر فردی گیوه پوش در بافت شهری دیده می شد، تعجب برانگیز بود! همانطور که شاید با ورق زدن مجله های مد و زیبایی قدیمی، شنیدن جمله دوباره که همین مدل ها مد شده.

! به گوش آشنا باشد، تازگی ها میان بالا و پایین کردن صفحات دنیای مجازی به خصوص اینستاگرام هم با دیدن گیوه ها (با کمی تفاوت در بزک کردنش)، همان جمله معروف در ذهن تداعی می شود.

هنر دستان مادرم را زنده کردم با یک جستجوی ساده در برنامه اینستاگرام، گیوه هایی با رنگ های فانتزی و سوزن دوزی های مدرن خودنمایی می کنند که کاربران هر چقدر هم طرفدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوباره که همین مدل های قدیمی مد شده!

دوباره که همین مدل های قدیمی مد شده!